Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Ginerva2003 + Pansy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Ginerva2003 + Pansy

1 2 3 ... 6 7 8
Bevaka tråden
Användare Inlägg
PansyMalfoyParkinson *
Elev

Avatar


Nu är det väl mest att sätta igång?

13 sep, 2020 18:10

Ginerva2003
Elev

Avatar


Luna ficksade sig inför sin väns bröllop kompis bröllop hon hoppades att det skulle gå bra och att dom skulle gilla hennes gåva och att dom skulle ha en användning av den.
Hon hande på dig en blå klänning som inte var allt för lång.
Hon hade satt upp håret i en fin uppsättning och hade en blomma i håret.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

13 sep, 2020 19:52

PansyMalfoyParkinson *
Elev

Avatar


Draco stod framför spegeln hemma i Malfoys Herrgård. Han hade svart kostym med en grön slips på sig, håret välkammat och nylackerade skor.
Det var bara väldigt svårt för Draco att tro att Goyle av alla människor skulle lyckas hitta någon att gifta sig med innan Draco, så han kunde inte riktigt glädjas åt sin vän och kompanjon.

13 sep, 2020 19:56

Ginerva2003
Elev

Avatar


Luna tittade sig i spegeln innan hon gick ut från huset för att ta sig till bröllopet.
Hon ville prova att ta sig ditt på mugglar viss bara för skojskull.
Hon satte sig på en buss som skulle ta henne i närheten resten av biten fick hon gå.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

13 sep, 2020 20:27

PansyMalfoyParkinson *
Elev

Avatar


Det fanns alltid en viss sorg och en viss skam i att träffa sina gamla kamrater från Slytherin, tyckte Draco. Han ångrade mycket från sin tid på Hogwarts och att träffa människor från den tiden påminde honom bara om hur han varit.

Därför stod han utanför vigselsalen innan bröllopet började, ville inte vara allt för social med gästerna.

13 sep, 2020 20:33

Ginerva2003
Elev

Avatar


Luna gick och satte sig innan bröllopet började.
Hon hoppades se många bekanta ansikten från Hogwarts.
Hon undrade vad dom flästa jobbade med.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

13 sep, 2020 20:37

PansyMalfoyParkinson *
Elev

Avatar


Draco var en av människorna som satt längst fram när vigseln var. Han var inte överförtjust i romantiska tillställningar och var därför måttligt intresserad. Han såg fram emot mottagningen efteråt där det hade utlovats mycket mat, det var ju ändå Goyles bröllop, och god dricka.

När Draco efter vigseln gjorde entré i salen där mottagningen skulle hålla rum letade han upp sin placering vid borden. Han hade ju kommit utan dejt till bröllop och visste därför inte vem han skulle sitta bredvid, vem som skulle vara hans bordsdam.

Han hittade sin placering och tittade på kortet vid sidan om sitt. Luna Lovegood stod det.
Ni måste skoja, tänkte han.

13 sep, 2020 20:42

Ginerva2003
Elev

Avatar


Luna hade tittat intresserat på bröllopet.
Hon älskade när folk blev lyckliga inte för att hon förväntade sig att någonsin gifta sig själv.
Hon hittade sin sittplats vid Draco Malfoy.
”Hej” sa hon.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

13 sep, 2020 20:45

PansyMalfoyParkinson *
Elev

Avatar


Draco log krystat som svar till Luna, han drog ut stolen till henne för han visste att det var så man uppförde sig på bröllop.

"Jaha, hej." sa han när han själv satt sig ner.

13 sep, 2020 20:46

Ginerva2003
Elev

Avatar


Hon satte sig ner.
”Så vad tycker du om bröllopet” frågade hon.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

13 sep, 2020 21:02

1 2 3 ... 6 7 8

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Ginerva2003 + Pansy

Du får inte svara på den här tråden.