Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS lillamymin & wolfy

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS lillamymin & wolfy

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


lillamymin Här har vi tråden! Jag vet inte hur du brukar göra med mall osv, men du får köra efter din egen preferens! Jag lägger in en liten mall för min karaktär om en stund


Namn: Sophia
Ålder: 21
Utseende: Hjärtformat ansikte med tydliga kindben, smal uppåtvänd näsa med svaga fräknar omkring näsroten och fylliga läppar. Ögonen är markanta i blå-grön färg, och omringad av naturligt långa och tjocka fransar. Rätt blek hud. Hon har långt, tjock hår i kopparsvart färg som når henne till bysten. Kroppen är smal och slank, hon är väldigt liten, och ungefär 1,60 m.
Övrigt: -

19 dec, 2019 18:38

Detta inlägg ändrades senast 2019-12-20 kl. 08:15
Antal ändringar: 2

lillamymin
Elev

Avatar


Namn: Davi
Ålder: 23
Kön: Man
Yttre: Mörka ögon, nästan svarta. Mörkbrunt/ svart hår, kort och lätt lockigt, oftast ovårdat. Olivfärgad hud. Skarpa ansiktsdrag. Relativt lång ≃ 180. Löst hängande kläder, ofta lätt skrynkliga, mörka och föga avslöjande.
Inre: Reserverad. Föredrar att betrakta från kulisserna snarare än att vara huvudakt.
//Och i övrigt att upptäcka.//

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

19 dec, 2019 23:01

Borttagen

Avatar


Fint, vill du börja?

20 dec, 2019 11:55

lillamymin
Elev

Avatar


De skrattade, som om det fanns något roligt i utmaningen.
“Hey, vem vet, hon kanske är riktigt bra. Hon kanske kan få ut något ur dig.” En dunk i ryggen. Nej, det var verkligen inte något som kanske skulle hända. Vad man inte gjorde för pengar. Och för att få dem hålla käft. Davi tyckte nästa synd om tjejen. Tur för honom att hon var bartender. Om han skulle ta sig igenom resten av denna kvällen skulle han behöva dricka. Mycket dricka. Bra dricka. Det var troligtvis tur för henne också. Inte som att han ville vara en jävla skitstövel, men om det fick dem att lämna honom ifred för resten av året så fine, han behövde ändå pengarna. Åtminstone intalade han sig själv att det var de enda anledningarna. Inte som att det skulle bli något långvarigt; Davi hade allt annat än några planer på det. En dejt, sen tack och adjö - eller stick och brinn snarare.
Han armbågade sig fram till baren. Så mycket folk. Det var ändå bara onsdag. Uppenbarligen hade väl folk tillräckligt med sorger att dränka än vad man kunde kränga över en helg. Tragiskt, men säkert den bistra sanningen - och han kunde väl egentligen också räkna sig till den skaran. Suck. Davi smällde upp en sedel på bardisken, till synes nonchalant. I vilket fall som var det likarna att spela på att han var en av dem, fördömda eller van fan man nu kallade det.

//Off game: Först av allt vill jag bara be så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte svarat. Hamnade i en svacka och kom inte ur den, tappa helt inspo och glöd, och sen glömde jag bort det. Förlåt så otroligt mycket. Du behöver inte svarar om jag dödat all rollspels-lust. Men jag hoppas inte det ♥//

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

8 mar, 2020 23:47

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS lillamymin & wolfy

Du får inte svara på den här tråden.