Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[PRS] Early & Gabrielle

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Early & Gabrielle

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Gabrielle Weasley Lupin

Namn: Evian Stone
Ålder: 17
Utseende: Han har smutsblont, kortklippt hår som nästan ständigt är i en rufsig frisyr. Han har en ljus hudton och slank kropp med långa ben. Hans ansikte är smalt med höga kindben och skarpa käkben, en smal näsa och små men fylliga läppar. Ögonen är smala och hasselbruna. Han har ett mindre födelsemärke på kinden, samt ett ovanför ena ögonbrynet.
Distrikt: 8
Styrkor/svagheter: Han är snabb och smidig och har lärt sig att nästan röra sig tyst som en skugga. Han är även skicklig med sina knytnävar och är inte rädd för att ge sig in i ett slagsmål. Han är bra på att knyta knutar, samt att klättra. Dock är han inte särskilt stark om man jämför med andra killar i hans ålder. Han har svårt för att lita på andra människor och håller sig gärna för sig själv.
Övrigt: Han bor tillsammans med sin mamma och sina tre bröder, två äldre och en yngre. De tillhör bland de fattigaste i distrik 8, och får kämpa för att få ihop pengar och mat varje vecka.

3 nov, 2019 17:44

Detta inlägg ändrades senast 2019-11- 4 kl. 10:49
Antal ändringar: 2

Borttagen

Avatar


Toppen!

Här är min mall:
Namn: Charles Brown
Ålder: 16
Kön: kille
Distrikt: fyra
Utseende: Charles har kort blånt hår och gröna ögon. Han är ganska lång och muskulös.
Personlighet: Charles är en snäll kille som bryr sig mycket om andra. Han är ganska lugn av sig och det krävs en hel del för att han ska bli riktigt arg.
Styrkor: bra på att simma, snabb, stark och duktig på att hantera knivar
Svagheter: Charles största svaghet är att han ibland bryr sig förmycket om andra.
Övrigt: Charles växte upp med sina föräldrar och sin två år yngre syster i distrikt fyra. Hans största rädsla är att han eller hans syster ska bli uttagen till hungerspelen.

3 nov, 2019 21:06

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [PRS] Early & Gabrielle

Du får inte svara på den här tråden.