[prs] Tildew & yehet
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> [prs] Tildew & yehet
krambjörn
Elev
|
TildeW här har vi tråden, kom ihåg att bevaka! :3
- Mall -
Namn:
Ålder:
Pronomen:
Utseende:
Personlighet:
Bakgrund:
Övrigt:
Spoiler:Tryck här för att visa!Namn: Isabella Greene (Isa, Bella)
Ålder: 17
Pronomen: Hon/henne
Utseende: men med dessa lockar:
Färgat smutsrosa lockar som slutar strax över de slanka axlarna. Hon har lite mörk utväxt, som får det att se nästan än bättre ut. Kroppsbyggnaden är nätt, men kurvig. Ögonen är stora, ansiktsdragen mjuka men skarpa och läpparna fylliga med liten näsa. Några fräknar stryker sig över hennes kinder. Hon har en piercing i högra näsborren, och tre hål på vardera öra, plus en liten navelring.
Personlighet: Hon är väldigt fristående, utåtriktad och målmedveten. Folk kan tro att hon är respektlös, fylld med trubbel, vilket är väldigt långt från sanningen. Isa tar skolan mycket på allvar, studerar mycket men har en förkärlek för att sy kläder och sjunga. Nästintill allt i hennes garderob är hennes egna kläder, med tyg som han fått av sin far.
Bakgrund: Isabella bor med sin pappa, storebror och lillebror. De har tre stycken katter. Modern lämnade dem långt tillbaka och enda sedan dess har fadern hoppat fram och tillbaka mellan förhållanden. Man kan väl minst säga att hon inte har någon bra förebild när det kommer till kärlek och förhållanden. Hon har haft problem med mobbning, då hennes sexualitet varit ett hett samtalsämne i skolans korridorer. Nu låter de henne vara.
Övrigt: Hon har sjungit sedan småbarns ålder, när hon började gå. Hon är musikalisk, spelar gitarr och piano. På fritiden när hon inte studerar syr eller målar hon. Väldigt estetisk.
6 nov, 2018 20:40
|
Du får inte svara på den här tråden.