Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ngn mer som får bugg när dom har bytt bild?!

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Ngn mer som får bugg när dom har bytt bild?!

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Det händer mig, typ ibland, så jävla störiigt

20 mar, 2010 12:11

Trey Cohen
Elev

Avatar


Kan ju försöka beskriva det lite mer också?

20 mar, 2010 22:27

MattiasD
Elev

Avatar


Du skrev ju en liknande tråd för ett tag sedan och då fungerade det för mig. Jag tror det är för att du har för stor bild eller har fel fil format.

21 mar, 2010 18:36

Trey Cohen
Elev

Avatar


Måste nog hålla med Mattias där, troligtvis för stor bild eller fel fil format. Mest troligt för stor bild!

23 mar, 2010 18:55

Erfa
Rektor

Avatar


Det borde inte spela någon roll om man har en stor bild... för den skalas automatiskt ner (eller upp) till rätt storlek.

Jag har dock inte testat med stora bilder, så jag kan inte garantera det. Men om man håller sig till .jpg borde det fungera. .png och .gif ska också fungera, så länge det inte är animerat, men har jag inte testat det så mycket heller.

23 mar, 2010 20:05

Trey Cohen
Elev

Avatar


För stor bild leder oftast på hemsidor till (Om man inte infört pop up error) att bilden inte kommer fram och sin bild blir då helt svart, eller att bara halva bilden kommer fram.
.Png också?

25 mar, 2010 12:58

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Erfa:
Det borde inte spela någon roll om man har en stor bild... för den skalas automatiskt ner (eller upp) till rätt storlek.

Jag har dock inte testat med stora bilder, så jag kan inte garantera det.
Just det, det stämmer, jag har en v-bild som är exemplerna som ligger i datorn när man får den, de är stora, och jag kan ha den utan problem.

25 mar, 2010 19:12

Oskan
Elev

Avatar


Jag fick förminska min bild för att det skulle funka

"May the force be equal to mass times acceleration"

10 apr, 2010 16:47

Newt's Niffler
Elev

Avatar


har du tryckt på uppdatera för annars uppdateras inte profilbilden

9 dec, 2016 19:03

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Ngn mer som får bugg när dom har bytt bild?!

Du får inte svara på den här tråden.