Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS Daphne & Ginerva2003

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Daphne & Ginerva2003

1 2 3 ... 5 6 7
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Ginerva2003
Elev

Avatar


Daphne
mall
art: människa
namn: Nathan
ålder: 19
gillar: att vina olika vad.
ogillar: att förlora vad och när folk irriterar honom
övrigt:-

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

29 jan, 2020 21:59

Daphne
Elev

Avatar


Okej, här är min mall!
art: Vampyr
namn: Katarina Milosevic
ålder: cirka 19 rent fysiskt, men har levt i 256 år.
gillar: rollas
ogillar: rollas
övrigt: Katarina föddes i Serbien år 1764. Hon blev vampyr när hon var nitton. hela hennes familj blev dödade av vampyren som förvandlade henne. Sedan dess så har hon rest runt i världen och levt många olika liv. Katarina har svart hår, bruna ögon och blek hy. Hon är ca 170 lång och är mycket smal.

29 jan, 2020 22:30

Ginerva2003
Elev

Avatar


Nathan hade fast sin och hans föräldrars tveksamhet kommit in på ett universitet det kanske inte var det bästa men det dög.
Han visste också att flera av hans vänner skulle gå på samma universitet som han så han var peppad.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

29 jan, 2020 22:50

Daphne
Elev

Avatar


Vänt jag kom på en grej, vilket land utspelas det här i?
___________________
Katarina hade köpt en ny lägenhet. Den var liten och ganska trång, men förhoppningsvis skulle hon trivas i den här nya staden. Hon hade bott på en massa ställen, men stannade aldrig särskilt länge. Folk skulle märka efter ett tag att hon inte åldrades.

29 jan, 2020 22:53

Ginerva2003
Elev

Avatar


( jag tänkte dvärgen men vad tänkte du?)

Men denna kvällen skulle han och några polare gå till en föst dom visste hålls av några undgomar.
Dom visste att dom skulle bli riktigt fulla så dom kunde sova hos Alex för hans föräldrar var bortresta.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

29 jan, 2020 22:59

Daphne
Elev

Avatar


antar att du menar sverige?, jag tycker det låter bra.
______
Katarina var ute på stan den kvällen. Hon gillade nattlivet. Pulsen som gick genom staden, energin. Hon kunde känna doften av folks upprymdhet och deras glädje. Hon kunde höras deras hjärtan slå. Hungern gnagde i henne.
Hon skulle börja studera på universitetet när terminen började. Hon hoppades på att hitta någon där som skulle vara ett lätt offer.

29 jan, 2020 23:16

Ginerva2003
Elev

Avatar


(Förlåt när jag skrev det var jag tröt hade precis kommit från Romme)

Så han slängde på sig ett par slitna jeans, en åtsittande t-shirt och en stor Huddi.
Sedan gick han ut för att möta sina polare och ta sig till festen.
Dom gick bara en bit innan dom hörde den höga musiken sedan när dom var ennu närmare så kände dom doften av svett och alkohol och sedan gick dom in på festen.
Nästan direkt fick dom var sin mugg med alkohol.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

30 jan, 2020 07:43

Daphne
Elev

Avatar


Det är okej! Hoppad du hade kul där!
___________
Katarina gick runt på gatorna. Vid en kiosk stannade hon och köpte ett paket cigaretter. Hon rökte egentligen inte så ofta, men vad spelade det för roll om hon ibland njöt at nikotinkicken när hon ändå var odödlig?
Hennes svarta hår låg utsläppt längst hennes rygg och hon hade på sig ett par blåa jeans och en tight, svart topp. Medan hon tände cigaretten så kom hon äntligen förbi en fest. Ute på trädgården stod en massa ungdomar, vissa hånglade, vissa spydde i en buske. perfekt, tänkte hon.
Hon släckte cigaretten och gick in.

30 jan, 2020 08:36

Ginerva2003
Elev

Avatar


vid det här laget var han väldigt ful.
han ramlade runt på dansgolvet och dansade riktigt sexit med alla tjejerna där.
han hånglade hit och ditt under kvällen och han hade riktigt kul men hal låg inte med någon i iallafall inte en.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

30 jan, 2020 09:22

Daphne
Elev

Avatar


Katarina klev in i huset. Musiken var hög, och hon kunde känna doften av sprit. Hon gick in i vardagsrummet och tog några shots. Bakom henne kände hon någon lägga en hand runt hennes midja
"Tjo, sötnos," en kille lutade sig in mot henne. Hon kunde känna doften av hans blod. Ett perfekt offer.

30 jan, 2020 12:14

1 2 3 ... 5 6 7

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS Daphne & Ginerva2003

Du får inte svara på den här tråden.