Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privatroll mellan Masato och Ginerva2003

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan Masato och Ginerva2003

1 2 3 ... 44 45 46
Bevaka tråden
Användare Inlägg
Nepflite
Elev

Avatar


Här har vi tråden och denna mall kan vi fylla i.


Namn:
Ålder.
Personlighet.
Utseende.
Gillar:
Ogillar:
Historia:
Övrigt.


Citera mig aldrig är ni snälla.

11 nov, 2018 19:45

Ginerva2003
Elev

Avatar


Namn: Nathan
Ålder: 18
Personlighet: försöker spela tuff men egentligen är han inte det.
Utseende: kort svart ostyrigt hår, 1,76 lång och bruna ögon.
Gillar: när folk tycker om honom.
Ogillar: att plugga.
Historia: Nathan är egentligen rätt snäll men ingen gillade honom så när han började gymnasiet så lovade han sig själv att bli poppis vad han en behövde göra.
Övrigt: Han bor själv i en etta efter som han inte orkade med sina föräldrar.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

11 nov, 2018 19:58

Nepflite
Elev

Avatar


Riktiga namn: Catilin Myers
Kallas dock nu oftast: Killer Frost
Ålder. 18
Personlighet. Hennes personlighet skiftar lite grann, så man ska inte vara så kaxig mot henne.
Utseende innan olyckan: https://goo.gl/images/JX2Vwh
Utseende efter olyckan: https://goo.gl/images/GWZqY5
Gillar: Kyla.
Ogillar: Idioter som tror att de är något.
Historia: Caitlin evde ett helt normalt liv i en rätt så rik familj tills den dagen då hon fyllde 15 år.
Hennes skola var på utflykt till ett ställe och när de var i den fabriken som de besökte så lossnade en krock och träffade Caitlin i sidan och hon föll över kanten på ett stängels rakt ner i grej som innehöll ett väldigt kallt flytande ämne.
Hon skulle ha dött, men överlevde genom ett mirakel.
Men hennes ansikte och hela kropp var vanskapt och hennes var totalt stelfruset.
Men 3 veckor efteråt så då läkarna skulle ta henne för operation så var hennes ansikte helt läkt, men hennes hår var kritvit och helt plötsligt vaknade hon och läkarna blev skrämda då de såg hennes silvervita ögon.
Hennes föräldrar brydde sig inte, men en dag då hennes krafter dök upp första gången så råkade hon av misstag döda dem, men något inuti henne fick henne att gilla det.
Krafter: Hon kan hantera is av olika slag och kan även attackera andra med is och glida fram på is med hjälp av sina krafter.
Men alla i hennes närvaro märker att det blir svalare där hon är.
Och se upp för hennes läppar för hon kan döda genom att bara kyssa dig.
Övrigt. Hon kallar sig Killer Frost nu eftersom det är inte bara hennes föräldrar hon dödat utan även många andra, men det går inte att ta fast henne eftersom hon inte ger några sorts spår efter sig på grund av sina krafter.
Men någonstans under den kalla ytan finns den snälla tjej hon en gång var.





Citera mig aldrig är ni snälla.

11 nov, 2018 20:19

Ginerva2003
Elev

Avatar


( vem ska börja?)

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

11 nov, 2018 20:26

Nepflite
Elev

Avatar


(spelar ingen roll)

Citera mig aldrig är ni snälla.

11 nov, 2018 20:28

Ginerva2003
Elev

Avatar


(okej)
Nathan vaknade på morgonen.
han började göra sig i ordning.
det han tog på mig var ett par jeans med hål och en svart t-hart.
han åt ingen frukost för han var inte hungrig.
sen gick han ut låste upp sin motorcykel och körde i väg till skolan.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

11 nov, 2018 20:35

Nepflite
Elev

Avatar


Caitlin, eller Killer Frost som hon kallade sig hade ätit frukost med den nuvarande familj hon bodde hos.
De var de modigaste hittills som vågade och sedan såg hon på klockan och insåg att hon behövde skyda sig för att inte komma för sig.
Så hon tog på sig sin läderjacka utanför sin t-skirt och skjol och gick ut och använde sina krafter för att snabbt ta sig till skolan.

Citera mig aldrig är ni snälla.

11 nov, 2018 20:44

Ginerva2003
Elev

Avatar


Nathan kom fram och parkerade motorcykeln och låste den.
sen gick han fram till skolporten där hans vänner stod och pratade.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

11 nov, 2018 20:48

Nepflite
Elev

Avatar


Caitlin for ner bakom skolan och krosade sedan hennes isväg och gick sedan mot andra sidan av skolan som hon visste att ingången till skolan var.
Hon hoppades verkligen inte att det fanns många idioter på denna skola.

Citera mig aldrig är ni snälla.

11 nov, 2018 20:52

Ginerva2003
Elev

Avatar


Nathan och hans kompisar pratande lite till dom var typ skolans kola gäng.
dom pratade om vad dom skulle göra efter skolan.

Det är inte lätt att skriva en spådom när man har dyslexi

11 nov, 2018 20:54

1 2 3 ... 44 45 46

Bevaka tråden

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privatroll mellan Masato och Ginerva2003

Du får inte svara på den här tråden.