Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Drakar i flera flikar ger matningsfel för omatade drakar!!!

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Drakar i flera flikar ger matningsfel för omatade drakar!!!

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Evreka
Elev

Avatar


Mina stackars drakar har fått stora ätstörningsproblem sedan jag på semestern börjat mata dem från en PC som bara är ett år gammal.

Jag öppnar mina tre drakar i en ny flik (var), matar den första med kött och godis. Allt frid och fröjd.

Jag byter flik och trycker på köttet för att mata nästa. Då står det ungefär Du har redan matat din drake så mycket idag, den mår riktigt illa av allt du proppat i den! Men alltså... det var inte den draken? Den här stackaren, liksom den tredje, har INTE fått någon mat idag än, ändå är båda mätta redan?

Det går heller inte att ge dem rätt antal klappar, de verkar också registreras konstigt?

Jag testade att ladda om draksidan för drake två och tre efter att jag stänkt föregående drakes flik, men det hjälpte inte, tyvärr. Är det någon mer som råkat ut för det här? Nån som har en idé om hur man bäst löser det?

Roa er med HP Puzzles på: Try & Trix (Engelska)

24 jul, 2013 23:05

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Drakar i flera flikar ger matningsfel för omatade drakar!!!

Du får inte svara på den här tråden.