Välkommen till en gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Frågesport bugg??

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Frågesport bugg??

Bevaka tråden
Användare Inlägg
Trey Cohen
Elev

Avatar


Jag vet inte om det är så mycket av en bugg men jäkla irriterande.
Hände mig för första gången nyss när jag körde frågesporten, jag hade gjort en gång och skulle göra andra gången på frågesporten. Då kommer det upp den där tyvärr du har redan gjort dina tre gånger för idag bla bla bla. Fast jag hade en kvar?!
Tyckte det var lite halvt konstigt.

Kan du inte kolla historik och checka ifall någon tredje gång har räknats med noll poäng som måste ha slinkat förbi där som andra gång av någon anledning?
Anyway för mig så var det en hyfsad konstig bugg!

9 feb, 2010 16:17

Borttagen

Avatar


Jag har problem med attden ibland avbryts och nollställs helt. Jättejobbigt om man kommit långt.

9 feb, 2010 17:52

Trey Cohen
Elev

Avatar


Det är ju nästan liknande.

9 feb, 2010 18:49

Borttagen

Avatar


Nu blev jag sur >__< jag har kommt jättelångt, och så var det tio sec kvar och jag tryckte, men den reagerade inte. Så kom jag tillbaka till startsidan. Jag hade dessutom tryckt rätt. Inte snällt

9 feb, 2010 21:46

Erfa
Rektor

Avatar


Så länge allt flyter på så borde den inte nollställas... däremot att tiden går ut för att sidan inte hinner laddas om vet jag är ett problem, och jag kommer att fixa det inom två veckor eller så... just nu är det ju lite mycket att göra, med Lumos 2010 och allt.

9 feb, 2010 21:59

Trey Cohen
Elev

Avatar


Det är bara min data som är så jäkla sämst!
Har två skärmar och den fuckar ut. Byggt den själv (a)

9 feb, 2010 22:17

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Nollställas vet jag ingenting om. Men när det bara står och tuggar, tuggar och tuggar lite till så att man tillslut får upp "tide gick ut" eller något... då blir man lite frustrerad. Fråga 20-någonting idag, var på fråga 142 för någon vecka sedan när det hände osv.


Vanligast kvällstid när fler än en är inloggade.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

14 feb, 2010 21:27

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
Nollställas vet jag ingenting om. Men när det bara står och tuggar, tuggar och tuggar lite till så att man tillslut får upp "tide gick ut" eller något... då blir man lite frustrerad. Fråga 20-någonting idag, var på fråga 142 för någon vecka sedan när det hände osv.


Vanligast kvällstid när fler än en är inloggade.
Det är inte någon bugg det är jag som förstör för dig så inte Slytherin ska få så mycket poäng.

14 feb, 2010 22:06

Alva Weasley
Elev

Avatar


Konstigt. Fråga nån i staff?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia0.giphy.com%2Fmedia%2Fl553EJcE3Mrqo%2Fgiphy.gif Puss <3

22 jun, 2017 16:02

Nepflite
Elev

Avatar


EE frågesporten går inte på tid

Tänk på att man enligt sidans regler inte får mobbas. Reglerna säger alltså att man inte ens får mobba mig. Och struntar man totalt i det jag skriver så är det mobbning tycker.

12 jul, 2017 22:46

Bevaka tråden

Forum > Mugglarportalen > Buggar > Frågesport bugg??

Du får inte svara på den här tråden.